اجاره کلبه ییلاقی زمرد اسالم

(تعداد بازدید: 309)   گیلان ,  تالش ,  لرزده  کد اقامتگاه: 104057
شروع از  3300000

3201000 تومان

کلبه ییلاقی زمرد در منطقه لرزده شهرستان تالش استان گیلان واقع شده است. این کلبه به فاصله 37 کیلومتری از شهر اسالم و 28 کیلومتری از شهر خلخال در زمینی به مساحت 500 متر و زیربنای 80 مترمربع بنا شده که حداکثر ظرفیت پذیرایی از 10 گردشگر را دارد. کلبه به فاصله 20 متری از جاده اسالم به خلخال واقع شده است.
این کلبه که بصورت دربست در اختیار گردشگر قرار می گیرد دارای اتاق پذیرایی (36 مترمربع)، 1 اتاق خواب (25 مترمربع)، تراس (12 مترمربع)، امکانات آشپزی در تراس، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی بوده و بصورت کف خواب می باشد.
با نشستن در تراس بزرگ و دلبازی که چشم اندازش رو به دشت و ییلاق می باشد خستگی راه و روزمره گی های زندگی از تنتان زدوده می شود. فاصله کلبه تا سوپرمارکت و نانوایی حدود 20 متر می باشد.
ییلاق لرزده اسالم یکی از روستاهای ییلاقی است که در بالاترین ارتفاع گردنه الماس قرار گرفته که گاهی اوقات اقیانوس ابر در آن تشکیل می شود و بر زیبایی منطقه می افزاید و با آب و هوای خنک و مطبوع و طبیعت بی نظیرش چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند و گردشگران برای رسیدن به این منطقه ییلاقی از جاده های بسیار زیبا عبور می کنند. ازجاذبه های طبیعی اطراف اقامتگاه می توان به مناطق ییلاقی (2 کیلومتر)، ییلاق الماس و بیلی (5 کیلومتر)، آبشار دریابن (17 کیلومتر)، آبگرم خلخال (35 کیلومتر)، سورتمه جنگلی تالش (40 کیلومتر) و ساحل گیسوم (51 کیلومتر) اشاره کرد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود و خروج
3300000 تومان
3201000 تومان
تاریخ ورود و خروج


  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو کلبه ییلاقی زمرد اسالم

  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 10 نفر

کلبه شامل اتاق پذیرایی، 1 اتاق خواب (4 سرویس کف خواب، یخچال)، اجاق گاز و سینک ظرفشویی در تراس، سیستم گرمایشی بخاری نفتی، هیتر برقی، به دلیل موقعیت جغرافیایی فاقد سیستم سرمایشی می باشد، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اختصاصی.

توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو کلبه ییلاقی زمرد اسالم:



موارد مشابه







دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است

نظری ثبت نشده است.




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید